Friday, February 03, 2006

Rasa Yang Tak Terungkap.....

Salam utk kalian rakan2 yg sentiasa di ingatan... sebulan berlalu tanpa sebarang catitan disini... sebenarnya terlalu byk utk dikongsi bersama tetapi masa tidak mengizinkan utk aku berbuat demikian...

Tahun 2005 telah ditutup dgn seribu keazaman utk aku mulakan 2006 dgn langkah yg penuh keyakinan..

2006 telah aku buka dgn sesuatu yg tidak pernah kurancang.. tidak pernah ku duga akan bertemu dgn seseorg yg mampu buat tidur malam ku tidak tenang... dia terlalu istimewa buat ku.. mungkin dia tidak sedar begini hebat perasaan yg ku rasa.. rasa yang timbul bila kita terlalu mencintai seseorang... kini baru aku tahu apa itu yg dinamakan cinta... sesuatu rasa yg kita tidak paksa... tapi bila ia hadir... hanya Allah SWT yg tahu apa tersingkap di lubuk hati ini... rasa hati ini tak terungkap buatnya... betapa sayangnya, rindunya, kasihnya & segalanya hanyalah untuknya...

Sulit untuk aku ungkap semua ini... rasa ini.. bukanlah cinta biasa... tidak akan ada hati yg bisa memahami apa yg aku rasa ketika ini... sukar utk aku lalui semua ini...mendepani cinta ini... melalui hari2 berjauhan dari insan yg amat ku sayangi... resah rinduku, semuanya tersimpul rapi di hati ini... walaupun jauh di sudut hati ku, kadang2 timbul rasa sangsi tentang cintanya padaku... tapi aku redha dengan semua dugaan ini... aku yakin pada ketentuannya... jika aku ikhlas padanya, aku yakin begitu jugalah sebaliknyaa...

Buat semua, sayngilah insan yg menyangi anda seadanya... jgn sesekali biarkan air mata mengalir dari insan yg kita sayangi...

Ikhlas....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home