Thursday, February 05, 2009

we are back...

ok geng... since ramai yang bertanya kenapa laa aku tak teruskan blog ni... akhirnya aku akur utk kembali menulis disini.. gitew kann...

bagi anda yang pernah ke blog baru aku.. thank you very much...

jgn risau kerana content blog ini dan blog di wordpress tu jauh berbeza.... cuma mungkin gaya penulisan tu akan ada sedikit persamaan kerana ia nya datang dari seorang penulis yang sama..

blog ni seperti biasa akan lebih kepada catatan peribadi aku. termasuklah pandangan2 aku terhadap2 sesebuah isu, pilihan artikel yang lebih bersifat individu dan yang sewaktu dengan nya. dan ada juga kalanya aku akan pilih topik2 yang agak sensitif....

sesusai dgn kematangan umur aku dan usia blog ini sendiri yang sudah melebihi 3 tahun. pastinya kita akan melangkah dengan lebih baik kehadapan... so keapada anda yang selalu singgah kat blog ini.. terima kasih dan singgah2 laa selalu...

jumpa lagi.... daaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home