Saturday, February 07, 2009

Ganas....

Pic taken from Berita Harian.
Kenapa aku letak gbr yang ala2 ganas tu? sbb nya aku nak gtau kat semua no matter what happened 2 my life, apa saja yang orang sekeliling buat kat aku... aku tetap ok... diorg bleh blahhh dari hidup aku since i m strong enough..gitew..hehhe
bukan laah niat aku nak close down blog ni tempohari, cuma disebabkan terlalu byk ancaman dari anasir2 luar pada masa tu, aku jadi gubra..hehhe ala2 nyepikan diri laa kan.. tapi nak kata sepi tak jugak kan.. uols stil bleh baca tulisan aku kat wordpress kan... cuma kat wordpress tu xde laa isu2 jiwang karats ni kan..ahaks
helllooooooo... dah takde istilah jiwang2 karat yer skrg dalam tulisan aku skrg... sbb aku pun tak tau nak jiwang camne dah.. hati aku dah jadi cam besi gitu... besi ker? stainless steel ke apa ker yang penting aku maintain happy... banyak benda yang aku nak kena buat dan terus usahakan...
dalam bulan january 2009 tu mmg laa aku teramat bz... smpaikan tak nyempat2 nak tulis kat blog baru aku tu pun... dengan adalah sekor dua jembalang yang telah buat emosi aku tergangghu seketika kanaa... but... bak kata Dato Ct, biarku telan tangismu..hehhe
xde maknannya lah skrg... ko telan lah sendiri tangis ko tu... ala2 aishwarya rai mati laki..heheh opss...
ok lah beb.. sambung balik citer bulan january... dalam bulan january tu aku bz siapkan profile utk bisnes kecik2 aku dgn kawan baik aku... House Of Cake.. jual2 kek bagai kan.. projek pertama kitaorg pun dah dibuat pada 15 jan kat USCI, cheras... kitaorg buka booth kat situ... pengalaman yang best.. insyaAllah ada rezeki lepas ni ada baynak lagi yang akan menyusul.. disamping tu gak ada terlibat dalam beberapa bengkel penulisan.. nak memantapkan lagi tulisan aku..heheh bukan tulis blog lah.. tulis blog ni aku guna kepala otak aku yang tgh giler ni jer..hehhe
Bulan january tu gak aku ada attend showcase Noryn Aziz kat alexis.. OMG... mmg best suara noryn aziz.. aku bagi A++ kat dia uols... suara dia buat aku rasa cam terbuai2 jer dgr lagu2 jazz yang selama ini aku tak laaa layan sgt pun..hahah
Utk bulan Feb ni plak aku ada byk plan yang aku impi dalam bulan jan belum terlaksana.. . aku akan usahakan.... aku gak akan attend satu program dgn kevin zahri bulan ni... tapi belum dapat date bila lagi event tu... so kalo dah confirm date semua nnt i inform uols k..
sampai sini dulu.. aku nak kena sambung wat keja ni uols... muahhh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home