Friday, February 13, 2009

Kasih Dan Sayang...

betul betul betul..hehhe cute suara budak kecik 2 orang ni....

itulaa movie terbaru yang aku tengok... aku bagi 4bintang... kisah pengembaraan ringan yang seronok utk ditonton.. walaupun animasi dalam cerita ni agak keras, tapi overall ok laaa.. boleh layan... thumbs up to our local production.. gitue... :)

esok 14 february.... wah.. byk betul org wat planning utk sambut ek walaupun sana sini org dok kecoh kata haram..hehhe aku no komen bab2 halal haram ni.. sendiri mau igt laa... setakat nak kuar makan dgn yg tersayang aku rasa tak salahkan.. plus esok kan malam minggu.. tak gitu uols....? ahaks bagi aku hari2 adalah hari utk berkasih sayang.. tak gitu kak pah?hehe

aku skrg ni tgh struggle cari material utk aku sambung cerita yang aku tgh tulis ni... kdg2 ada idea... kdg2 tu berjam ngadap notebook tapi idea yg datang sket jer.. bila mau siap... ala2 dugaan bertrimpa2l nak siapkan naskah aku yang kedua ini... hehhe matilaa kena jerit dgn ezad nnt...hahah

xper2.. menjelang april nnt insyaAllah aku siapkan semua ni nnt... k lah sampai sini dulu... selamat berkasih sayang pada semua teman2 ku.. hargailah orang2 yang menyayangi anda dan jangan sesekali buat hati nya terluka dgn khilaf secebis hama..gitu....

Take care to all.... daaaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home