Thursday, February 12, 2009

mamat black...

pekabar kawan2 ku yang amat disenangi... gituew...hehhe

aku rasa nak menulis lagi ni... idea mencurah2 sejak kebelakangan ni..hehhe tangan rasa nak menulis jer.. ni semua gara2 aku kembali ke meja tulisan aku ini..hehe tak paham? tak paham sudah..hehhe

sumber inspari dah hampir ku temui..heheh opsss tak nak komen lebih2 dah..

aku ada cerita nak share dgn korang.. cerita pasal mamat black atau kita sedia maklum sebagai negro ni.. :D baru2 ni masa aku balik dari gym dengan my gud fren, sabri.. then adalah sorang mamat negro ni dtang kat kami dengan kereta waja warna hitam... dia tanya kat weols direction to klcc... si sabri(he can speak english very well owh... kalo tak tgk muka mesti igt mat saleh yang cakap..opsss matilaa aku kalo sabri baca blog aku..hehhe) pun dengan penuh rasa confident bagilaaa direction kat mamat black ituew.... then uols tau apa mamat black tu request? dia request weols naik kereta dia n tunjuk klcc tu kat mana....

haiyooo gila ke hapa nak naik kereta orang yang tak dikenali ituew... motif sesangat... nasihat aku pada adik2 di luar sana opsss... kawan2..hehe kalo ada didatangi orang2 camni, elakkan lah nak jadi baik p naik kereta depa yaaa... BAHAYA... u never know who they are... perompak? pembunuh? perogol?hehhe nak wat baik kat orang berpada2 laaa kan.. ngeri aku dgr kes pompuan yang dijumpai mati tak berkepala kat ampang sports planet... ASTAGFIRULLAH... apalah nak jadi dgn dunia hari ni...

ish2.. harap2 kaum keluarga dan semua kenalan yang kita sayangi dijauhi laa dari semua perkara2 yang kejam ini kan...huhu tetiba emo.. :)

k lah sampai sini dulu.... nnt kita sambung lagi... daaaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home