Monday, May 18, 2009

salam semua... back to my desk again....

despite all the busy stuff lastweek, hari ni aku akan mulakan hari dgn baik harapnye...

lastweek aku dah bz dgn macam2 masalah kat ofis.. OMFG... letih siot... one after another prob kat office... then baliknye plak aku kena struggle for preparation utk audition kannn.. alhamdulillah d audition dah abis.. and this week mula hari macam biasa semula... mencari peluang2 baru... aku akan kembali sibuk menyambung menulis... arghhh work, work n always about work.... tapi bukan menulis cerita.. ni tulisan formal...

cakap pasal menulis ni, actually skrg ni aku tgh bantu my mentor utk siapkan satu research tentang budaya pemakanan orang asia dan orang eropah... sejauh mana perbezaan diet kita dan mereka di barat? besides we are planning utk buat few mix & match on food advice.. i mean camne nak sesuaikan makanan yang bleh kita dapat kat mamak food n at d sametime maintain d good side of the food... byk sbenarnya nak ditgk dalam isu2 ni.... smlm kita org dah discuss on few issues n akan cover lagi dalam 2 3 hari lagi.. which means more research and more writing laa kannn..hehhe more updates nnt dalam http://hafizmahadzir.wordpress.com

ermm aku nak kena mula wat keja ni.. later i will update pic kebakaran bawah flat aku.. pagi ahad kul 5.30 pagi.. kami semua terpaks kosongkan flat...huhu semuanya kerana perokok yang buang puntung merata2.. so kalo nak jadi smoker, jdi laa smoker yg bijak dan bukan menyusahkan orang lain...

daaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home