Tuesday, May 05, 2009

urban dari kaca mata aku..

Alhamdulillah...

Rasanya dh xramai yg baca blog ni ek?hehhe its ok tak apa.. it is my personal blog...hehhe bahasa2 yg aku guna kat sini pun kdg2 ala-ala ting tong....

Macam biasalah selagi ada kudrat, aku cuba untuk terus menulis... selepas LIMA yang aku sendiri tak pasti kemana hala tujunya itu nanti, sekarang ni aku berusaha untuk satu cerita baru...

setakat ni belum ada kata putus utk apa tajuknya... aku biar kan dulu.. aku janjikan kelainan kepada cara penceritaan dan penghuraian jalan cerita. pertuturan masih menggunakan elemen 'urban'. tetapi elemen urban yang aku bawa, bersandarkan trademark aku sendiri... bukan seperti yang biasa kita lihat didalam tv. aku tak nak jadi bayang2 kepada siapa..

back to our topic tadi. buat pertama kalinya dalam usaha penulisan aku, aku cuba lari dari realiti yang biasa kita lihat di kaca tv... aku mencuba genre yang jarang kita lihat di TV mahupun pawagam(this is for local base production, jgn compare dgn hollywood & etc)... genre apa? pembunuhan... pada awalnya aku sendir agak takut dan risau tetapi aku yakinkan diri aku bahawa aku mampu bawakan kelainan ini. dengan izin allah aku yakin semuanye berjalan lancar... setakat ni aku dah capai 20 scene.. going through for 15 - 20 scene... insyaAllah esok aku akan submit cerita ni kan pengarah yang aku yakin mampu membantu aku mencapai cita2 aku... aminnnn

sampai jumpa lagi....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home