Sunday, February 22, 2009

Puteri Gunung Ledang Musical 3 dAn........

aku dok 2nd row dari stage... bagus bangat...hhehe




best... bagus...hebat... fantastic... dan macam2 lagi laaaa...

ini memang sebuah production yang sangat bagus... emosi puteri itu sampai dekat pada penonton... langkah Tuah membuat kita kagum dengan pahlawan melayu.... walaupun.... walaupun apa? walaupun Tuah kurang fasih berbahasa melayu.. tapi emosi dan kemantapan vokal dia buat kita rasa wah... wah... wah..

music arrangement pun sangat bagus.....

ermmm ok cukuplaaa pasal PGL... biar laa orang2 yang bijak pandai komen lebih2 kan...heheh ada lagi season baru nnt kita p tgk lagi...


Atet, AKU(apiz), Ifwan...

aku xde topik sgt nak bincang skrg ni...hehhe tengah keletihan pun yer jugak... ada benda yng nk dishare tapi aku lupakan aja dulu laa sbb takut nnt jd isu.. dh dpt nnt baru share....ehhehe

esok awal pagi aku nak g gym dgn yang tersayang...heheh then aku nak kena jmp ezad utk bg follow up projek ke2 aku ni... setakat ni dah siap 70%.. harap2 dia suka... jgn soh aku buat semula...huhu title yang kitao org pilih setakat ini ialah........ heheh esok kembali dgn rutin2 yang penat rasanya... but its ok... keja tetap keja kannnn.... selagi ada peluang yang aku boleh sapu... aku sapu... :) kadang2 sedey gak bilaorg tak appreciate apa yang aku usahakan... tak apalaaa aku tak minta orang appreciate atau respect aku pun... yang penting aku enjoy dgn apa yang aku tgh usahakan sekarang ini.... berkat doa mak aku... aku dah mampu langkah sejauh ini.. dan aku harap jugak selepas ini nanti aku bleh berkarya dengan nama aku sendiri....insyaAllah...

ok lah.. sampai sini dulu catatan aku... daaaaa

2 Comments:

Blogger eddie alexis said...

i was there too :P

8:43 PM

 
Blogger Hafiz Mahadzir said...

hehhe i saw u...hahah tapi xsempat nak amik gbr dgn u kannnn alexis..heheh

10:07 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home