Saturday, February 14, 2009

hari ini hari apa?....


Hadiah utk aku.. :)


kalo tanya kat emak2 kita, jawapnya mesti hari ini ialah hari sabtu..heheh tapi kalo tanya kat 'adik2' kat luar sana mesti jawapannya hari valentine..opss jgn sebut byk kali nnt kena cop haram..opssss :)

apa plan uols dihari sabtu ni? makan? karaoke? tgk wayang? or buat wayang?opsss wakaaka

apa2 yang anda pilih utk buat, pastikan yang tersayang ituew juga suka... jangan wat plan syok sendiri... aku nak wat apa? tah laa smpai saat ini aku belum ada apa2 yang pasti... cuma yang pasti aku dah dapat hadiah dari dia smlm.. actually aku nak post pic tu kat sini... tapi card reader kat opis lak... nnt bila masuk opis aku upload... tqs my dear.. i didnt expect that... gitew...hhhehe


Dari aku untuk dia...


smlm masa aku jalan2 kt klcc... meriah tgk org jual bunga..heheh tapi perlu ke aku belikan dia bunga? asalvalentine je mesti org kasi bunga kan.. kenapa ek?heheh tah lah uols.. aku pun tak tau nak buat apa dah utk malam nnt... k lah aku nak tido dulu cari ilham...nn ada idea aku tulis lagi... daaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home