Monday, April 07, 2008

Balik Penang....

Yang ni mmg sempoi... nampak cam daun jer...
opsss... what a nice 'dress' with a real butterfly... makan hatilah sapa yg suka dok p letak buterfly tipu..ehhe

sempat posing tepi laut..hehhe walaupun panas ya amat masa tu, aku tahan gak sbb nak posing..hehhe

Cantik X?

hahah aku tak tau nak kata apa pic ni...hehe


waaaaa... dia hinggap kat tangan akak aku....

ermmm cantik kan...????


Ni lah adik aku yg kuat merajuk, sensitif and so on... so perempuan kan?heheh






tu seua pic aku masa balik penang......


hari ni aku agak sibuk dgn pelbagai urusan kerja... jadi aku kurang ada mood untuk menulis. so tgk pic jerlah ek...ahaks




1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dengar cerita u nak kalahkan perut i, berisi ker skrg perut u??

10:42 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home