Wednesday, May 27, 2009

BIRU yang Haru...hahah

Aduhhh... byk hari dah tak update blog... bZ? xde laa bz sgt pun cuma xde idea plus internet connection yang tak bagus sgt...hehhe apa punya BIRU...ahaks

aktiviti aku skrg ialah siapkan apa2 yg terbengkalai..... i mean....

so lepas dah siap semua tu skrg ni aku cuma tgh nak abiskan membaca buku ANgels & Demons by Dan Brown. pastu this wiken insyaAllah aku akan balik kg utk sehari dua, then balik KL dgn family aku... akak aku plan nak shoping raya.. ermmm so perempuan...ha ha ha

ermmm kalo nak tgk pic2 yg aku amik kat KL Tower, u guys bleh g tgk kat facebook. search for Hafiz Mahadzir.

nnt jumpa lagi... daaaa

1 Comments:

Blogger akimsensei said...

wah, salam terjah.. hg minat novel dan brown ka? the da vinci code.. thriller kan.. kalau nak baca malay thriller, cari la novel by ramlee awang murshid.. bagi aku best, bagi hg xtau la.. haha.. suggest kat hang, kalau nak try baca, pi pinjam kt national library.. roger pis..

2:04 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home